1/06/2006

the least but not the last

趁呢個blog仲唔知有幾多人睇,我想向世貿期間,常到、偶而路經、不幸錯摸來到(但都看了點文)本blog的各位朋友,所付予的耐性、關懷、真誠,鞠躬道個輕微的謝。除了感謝相識朋友的助力和幫忙,尤其感謝那些將鄙人文章貼到自家或其他地方的陌生朋友(記著,引用不需問準,通知則鄙人感激)。在抓狂爆文期間沒有時間好好招呼回應,不過,在心中!

世貿未完,請不要讓城市的節奏淹沒你的關懷,而是讓它們合奏。8號有機會見。

4 comments:

Anonymous said...

你唔係諗住唔再寫丫麻!唔好喎!我覺得幾好睇喎!雖然有時d文真係唔係太士wheat.

kit said...

我在基智上過一次你的課,
那是代袁兆昌的寫作班當嘉賓的,
記得嗎?

Anonymous said...

其實, 你一點都不易相處;
但都係一句:
革命烈士條路唔o岩你ga
唔好傻啦! 咁凍, 打吓邊爐
飲吓大啤, 食吓煲仔飯
食完再煲幾飛中醇萬...

再唔係去灣仔營地燒吓o野食
食吓勁風, 好似小志強咁對住d浪
喪射猛虎射球... 再再諗吓跟住
點樣去豐盛人生同埋為國為民

小心啦 素昧平生

TSW,或鄧小樺 said...

無端端點會吾寫?我吾寫?我會吾寫?