4/02/2006

(學識了)置頂!!!!

「我這樣想:說得上詩的文字,大抵需要具備某種充滿意義的姿態。這裡『姿態』又比『意義』重要。不過漸漸明白,我終究無法拋開意義。」

——樊善標:〈後記〉,樊善標:《暗飛》(香港:麥穗出版有限公司,2006),頁52。


提議書名的時候,我沒想到竟然會在這樣的時候遇見它。漸漸也忘了這個小功勞,現在像突然完成了世界紀錄般興奮。此外,我累得像無智慧無脊椎的螺獅,但無法入睡。請我吃飯吧。在一個人孤絕無可告慰搬家做論文的時候,遇見令自己血液混亂的書,是災難啊樊生。

7 comments:

Eric Spanner said...

你想置頂幾耐?

想置頂一個月,就將個發布日加一個月,例如4月29;如此類推。任何bsp o既日期設定,都可以畀用家搓圓襟扁。

TSW,或鄧小樺 said...

sorry,發布日期o係邊度搞?

goethe said...

小樺,我懷疑呢
你有好多朋友都去左我個邊填問卷呀
我的問卷中,有些人好像我唔識的………例如有人話dignified呀, cheerful呀, reflective呀等等,都似係你多d喎...
你過黎認返佢地喇....

TSW,或鄧小樺 said...

哥德,你唔好扮野勒,reflective係你自己都有揀的啊
「energetic, helpful, introverted, mature, patient.」呢個combination係怪左少少,不過如果真係有人咁覺得我,我都好榮幸啊。

我認過了,冇一個係我識的啊,咁你有冇在我個個度認到你的朋友呀?

goethe said...

你成個list入面,我淨係識sc同埋...你咋喎 (算識呀呵﹖)。不過,有人話我「friendly, kind, self-conscious, sensible, accepting, modest.」,咁我都覺得好榮幸﹗
:p

goethe said...

又,冇扮野,你欠我地一個自我分析﹗

LEE CL said...

有篇野都想置頂,可唔可以教埋我?