11/01/2006

全城含蓄少女臉色發綠(小劇場)

話說FB和那個風騷的年年都和富德樓的黃生過從甚密。說話冇PT的年年,最大強項是在含蓄的少女面前細數自己和黃生暗生默契。CH在旁吶喊助威。含蓄少女T心中憂傷,又雙拳難敵四手,唯有打電話約在大公報工作的黃姓詩人(不寫真名,免他search到這裡)食飯,悲憤怒吼:冇左一個黃生,仲有千千萬萬個黃生!

今次的版本是:冇左一個雙子座,仲有千千萬萬個雙子座!——這樣說會不會引發全城的雙子座恐慌呢,千萬不要衝一堆頹皮雙子座出來壞我士氣——總而言之!受過教皇祝福係唔同d,恭喜江記

7 comments:

gucao said...

江記好士weet呢~~

Kongkee said...

小樺,我都係黃生!我來祝福你!haa haa haa!

Anonymous said...

還有很多黃生啊,別灰心,教皇會繼續祝福你架~~

TSW,或鄧小樺 said...

孤草,這次的士wheat與過往情況不同啊!是對狀況的形容詞呢!

另外的兩個:這是以祝福為名的踐踏嗎?給我好好記住!

gucao said...

小樺,我當然明白啦。

Anonymous said...

既然我冇PT,但我又來講一講。黃生問我點解唔用我前日買既新手袋啊!呵呵

TSW,或鄧小樺 said...

給我記住!

但我又和賈樟柯談話了啊。