11/25/2006

傳說中的畢業照到會服務(不喜者速逃)

危險!速逃!拿唔係張張都咁柔和順眼架下。我已經特地向外星人學習怎樣不一次過顯示全文,但還是不行,最後死死氣用flickr。請click連結,照片下有描述。

另外請幫過手影既朋友send番相俾我。其他照片日後上載。

像漫畫那樣登高

美麗老細

3k黨與鵪鶉

沒有黐線佬會一齊行動

關於商場

關於舊樓

贏波之一贏波之二


高炒必殺技

幸福乒乓波

為情侶拍主題照









將軍澳馬路中心暴走。

5 comments:

Anonymous said...

點解你會o黎o左寶琳o既?

TSW,或鄧小樺 said...

係囉!你問我先醒起你地在將軍澳!!
又或者是我潛意識中故意將兩班人拆開,希望呃多幾餐………

Anonymous said...

得咁少相既?!影得我好尖呀個下巴,哈哈哈哈~~

TSW,或鄧小樺 said...

慢慢放上去嘛,FLICKR每月有限額的
高炒全勝呀!

LEE CL said...

無得彈!!
有機會再穿畢業袍的話一定要有樣學樣!